Vyformujte si postavu vďaka tipom od Kate Hudson.dreamstime
StoryEditor

Kate Hudson vie, ako poraziť nadbytočné kilá: Zacvičte si spolu s ňou a tešte sa z dokonalej postavy

26.10.2023, 09:00
Celebrity

Americká herečka Kate Hudson sa môže pochváliť štíhlou postavou, ktorá je priam závideniahodná. Dosiahnuť dokonalú figúra sa jej však nepodarilo vďaka zákrokom, ale tvrdej práce a správnemu stravovaniu. Ak túžite byť spokojné vo svojom tele, zacvičte si spolu s Kate a tešte sa z vyšportovanej postavy.

Kate Hudson má pár rokov po štyridsiatke, no na jej postave to rozhodne nie je vidieť. Dôvodom je najmä fakt, že sa už nejaký ten čas snaží zdravo stravovať a pravidelne cvičiť. Za jej dokonalými krivkami sa tak skrývajú dlhé hodiny strávené v posilňovni. Ak túžite po štíhlej či vypracovanej figúre aj vy, začnite cvičiť podľa Kate Hudson a z prvých výsledkov sa môžete tešiť už po pár týždňoch.

Kardio tréning na spaľovanie tuku

Kardio je vynikajúce najmä na spaľovanie tukov, ale pomáha aj k lepšiemu spánku či celkovému zdraviu vášho tela. Pred začatím sa poriadne rozcvičte, aby ste svoje telo pripravili na tréning. K najúčinnejším kardio cvičeniam patrí podľa Kate Hudson bicyklovanie, plávanie, skákanie cez švihadlo alebo jogging. Herečka však často praktizuje aj intenzívny tréning, pri ktorom nevynecháva drepy, kľuky, výpady alebo angličáky. Ak sa rozhodnete pre tento typ cvičenia, pri každom tréningu sa snažte posúvať svoje limity a zvyšujte opakovania či rýchlosť. Keď sa vám podarí zhodiť nadbytočné kilá, Kate odporúča, aby ste sa zamerali na tvarovanie jednotlivých partii. Tieto cviky odporúča.

Najlepšie cviky na dekolt

Cvičiť môžete s činkami, gumami alebo fľaškami naplnenými vodou. Ak budete cítiť, že vám je váha ľahká, zvýšte opakovania a pridajte kilo navyše. Váš tréning dekoltu by sa mal skladať najmä z kľukov, tlakov, rozpažovania a pridať môžete aj odtláčanie sa od steny či stláčanie fitlopty. Nezabúdajte správne dýchať a držať telo vzpriamené.

Cviky na pevný zadok a nohy

Podľa Kate môžete pevný a vytvarovaný zadok dosiahnuť vďaka drepom, výpadom, mŕtvemu ťahu, zdvíhaniu panvy, zanožovaniu či unožovaniu. Aby ste dosiahli čo najlepšie výsledky, k cvičeniam pridajte váhu alebo si zaobstarajte gumený expandér. Pred tréningom si doprajte poriadnu rozcvičku, vďaka ktorej si zohrejete sedacie svaly.

Efektívne cviky na štíhle bruško

Mať štíhle bruško nie je žiadny nereálny cieľ, a preto by ste sa nemali vzdávať hneď po niekoľkých tréningoch. Pri tréningu brucha je dôležité, aby ste cviky neustále obmieňali a zvyšovali opakovania. Zabudnite na obyčajné brušáky, vyskúšajte priťahovanie kolien, plank, ruský twist, kmitanie nohami alebo bicyklovanie.

menuLevel = 2, menuRoute = magazin/celebrity, menuAlias = celebrity, menuRouteLevel0 = magazin, homepage = false
14. jún 2024 14:17