O štíhlom brušku a pevnom zadku už nemusíte len snívať. Vďaka Cindy Crawford to môžete dosiahnuť.instagram/cindycrawford
StoryEditor

Štíhle bruško a sexi pozadie: So Cindy Crawford si vyformujete postavu nielen do plaviek

01.04.2023, 09:00
Životný štýl

Túžite po vyformovanej postave, ktorú sa nebudete hanbiť ukazovať nielen v plavkách, ale aj počas celého roka? V tomto prípade vám môže pomôcť Cindy Crawford, topmodelka 90.rokov, ktorá si svoju dokonalú figúru udržuje už dlhé roky. Pozrite sa, čo cvičiť, aby ste dosiahli štíhli bruško a sexi pozadie.

Cindy Crawford patrí k jedným z najúspešnejších topmodeliek 90. rokov. Síce nedávno oslávila 57 rokov, no na jej postave to rozhodne nie je vidieť. Je viac než jasné, že figúru jej môže závidieť nejedna dvadsiatnička. No pozor, mýlite sa, ak si myslíte, že je ti genetikou či prísnymi diétami. Táto kráska si dokonalú postavu udržuje už dlhé roky najmä kvôli pravidelnému cvičeniu, ktoré považuje za najdôležitejšie. Samozrejme, dbá aj na to, aby mala dostatočný spánok a jedla vyváženú stravu, no tajomstvo jej vypracovaného tela tkvie v cvičení. Ak túžite po štíhlom brušku a vypracovanom pozadí, osvojte si rutinu Cindy Crawford.

Beh je základ

Cindy sa vo svojej cvičebnej rutine venuje najmä kardiu. Uprednostňuje beh, ktorý udržuje jej srdce zdravé a pomáha jej spáliť potrebné kalórie. Navyše, počas behu používa aj brušné svaly, vďaka čomu si pri ňom môže vyrysovať aj túto časť tela. Pozor, nepraktizuje však klasický beh, ale beh so zvýšenou intenzitou. Jej tréning sa tak skladá z 10 minút skákania na trampolíne, 10 minút šprintu či behania po schodoch a napokon 20 minút kardia vo svojej domácej posilňovni.  Okrem tohto cvičenia sa snaží byť aktívna aj mimo domu. Venuje sa bicyklovaniu a na túru chodí aspoň jedenkrát za týždeň.

Nezabúda na cvičenie so závažím

Okrem kardia sa venuje aj cvičeniu so závažím, a to 3 – 4 krát týždenne. Cindy najradšej precvičuje celé telo naraz a preto zbožňuje kruhový tréning. Záležať si dáva najmä na pravidelnom posilňovaní brušného svalstva, bokov a šikmých brušných svalov. Nedá však dopustiť ani na cviky, ktoré a zameriavajú na zadok, nohy a vrchnú časť tela. Keďže je v cvičení takpovediac stará škola, uprednostňuje klasické cviky, ako sú výpady, drepy či bicepsové zdvihy. Ak sa budete chcieť inšpirovať a zacvičiť si spolu s ňou, stačí ak si pozriete jej profil na Instagrame.

menuLevel = 2, menuRoute = magazin/zivotny-styl, menuAlias = zivotny-styl, menuRouteLevel0 = magazin, homepage = false
15. jún 2024 10:38