Prvoplánové sexi oblečenie v pracovnom a obchodnom styku je podľa odborníčky na módu neprípustné. Hlboké výstrihy, odhalené ramená a krátke minisukne do biznis sféry nepatria. Červenú majú aj tigrie alebo veľmi výrazné, krikľavé vzory a farby. „Žena v biznis prostredí by sa mala orientovať na kvalitu a výber decentných farieb, doplnkov a materiálov. Prípustná je povedzme aj momentálne trendová pink, ale treba ju kombinovať veľmi opatrne,“ vysvetľuje Veronika Gall, ktorá svojim klientkam odporúča orientovať sa na drahšie, prírodné materiály, nadčasové farby a decentné doplnky.
Materiál je kľúčový
Upozorňuje na to, že mnoho žien a mužov nosí úzke saká, prípadne aj úzke košele a blúzky. „Materiály, ktoré sú lacné a menej kvalitné, sa nekrčia, pretože obsahujú umelé zloženie. Prírodné materiály sa prirodzene krčia, čo je hlavným znakom kvality materiálu,“ poukazuje na rozdiel vo výbere materiálu Veronika, ktorá má na starosti šatníky vysokopostavených manažérok či rodín diplomatov. V šatníku žiadnej biznismanky by nemali chýbať blúzky zo strečovej bavlny, ideálne biele alebo v bledomodrých odtieňoch.