Už od momentu, ako sa Zuzana Plačková objavila na televíznych obrazovkách v šou Hotel Paradise bolo jasné, že svojou kontroverznosťou bude na seba pútať pozornosť ešte poriadne dlho. A tak sa aj stalo - blondína z Čadce si servítku pred ústa nikdy nedávala a do pamäte divákov sa vryla ako drzaňa - čo bola koniec koncov v súťaži aj jej prezývka. S nástupom sociálnych sietí sa z nej stala influencerka, ktorá svojim životom bavila obrovské množstvo divákov. Počet sledovateľov jej narástol napriek tomu, že ju a jej manžela obivinili z drogovej činnosti.
Podnikala s manželom
Začiatky Plačkovej biznisu sa datujú ešte sedem rokov dozadu, keď so svojím dnes už zákonitým manželom taxikárom Reném Strauszom prišla s distribúciou značky Cocaine&Caviar a CHDPČ (poznámka redakcie, skrátenie frázy choď do p*če), ktorá si získala úspech najmä u mladých ľudí. Niet sa čomu čudovať - názov, ktorý dvojica s hrdosťou prezentovala, promovali aj známe tváre, medzi nimi najmä raper Patrik Rytmus Vrbovský.
S príchodom sociálnej siete Instagram svoje portfólio podnikania rozšírili a zatiaľ čo sa Plačková zameriala na rôzne produkty, od značky vlastných kúskov oblečenia, kozmetiky, vitamínových doplnkov, kolagénu či CBD produktov, René sa venoval súťažiam, ktoré sľubovali väčšinou finančné výhry.
Po zadržaní sa mohlo zdať, že ich biznis stratí na sile, no opak sa ukázal ako pravda. Plačková dokázala ešte aj túto situáciu využiť a dnes ju na sociálnych sieťach sleduje o 100-tisíc ľudí viac, než v deň, keď ju NAKA odviedla z luxusne zariadeného domu. Nehovoriac o biznise, ktorému sa darí oveľa viac.
Článok pokračuje na ďalšej strane