Do obchodov s oblečením a obuvi vyráža viac žien ako mužov. Aj keď nejde o nič nové, doteraz nebolo jasné, koľko presne sú ochotné minúť na svoje nové módne kúsky. Ukázalo sa, že je to o 4 a pol krát viac ako muži. Nežné pohlavie nechá 6,8 miliardy libier na vynovenie šatníka, čo zistili údaje z kariet z Veľkej Británie, ako píše dailymail.co.uk. Ani muži nepohrdnú novými kúskami a občas podľahnú nákupnej horúčke, no v oveľa menšej miere. V rovnakom období minuli len 1,5 miliardy libier.
Lákadlo menom online nakupovanie
Životy nám výrazne uľahčilo online nakupovanie. Nežnejšie pohlavie si to dobre uvedomuje, o čom svedčí ešte väčší rozdiel medzi nimi a mužmi. Nákupy žien presahujú okolo 1,5 miliardy libier, čo je skoro o 7-krát viac ako u mužov. Drsnejšiemu pohlaviu sa pri online nákupoch odráta z karty "len" 211 miliónov libier. Často sa stáva, že si ženy objednajú vo veľkom, ale napokon tovar vrátia z rôznych dôvodov.
Muži majú argumenty pre svoje priateľky a manželky, ktoré ich obviňujú, že míňajú veľa peňazí na prístroje, pivo alebo futbal. "Je jasné, že ženy trávia viac času nakupovaním oblečenia ako muži. Muži akceptujú a rátajú s tým, že v strednom veku sa ich postava zmení, ženy sa zase o seba viac starajú a snažia sa zachovať si eleganciu. Muži sa snažia chodiť na nákupy čo najmenej. Vyzerám, ako zle zabalený darček, takže je úplne nezmyselné míňať peniaze na oblečenie," povedal mestský veterán na burze Panmure Gordon, David Buik.
Míňanie peňazí predstavuje pre každé pohlavie niečo iné. ženy sa z neho tešia a považujú ho za svoj koníček vo voľnom čase, muži sa nákupom zase snažia vyhnúť čo najviac. Muži majú za sebou okolo 20 miliónov nakupovaní, pričom minuli v priemere 75,74 libier. Ženy dominujú platbami za nákup vo výške 139 miliónov a zaplatili okolo 48.70 libier.