Bude to však tým, že je z plastu. To ale neprekáža miliónom detí, ktoré sa s touto bábikou hrajú od 9. marca 1959. Barbie vždy išla s módou, jej šatník kopíroval trendy a vyskúšala si aj povolania ako kozmonautka, pilotka či hasička. Svoju tvár jej prepožičali aj mnohé celebrity.
Najviac predávaná Barbie v histórii firmy bola Totally Hair Barbie, vytvorená v roku 1992. Teraz je však v hre nová hit. Barbie z edície Hello, ktorá s dieťaťom dokáže viesť plnohodnotný rozhovor na rôzne témy. Táto hračka sa bude správať ako skutočná priateľka. Výrobca zverejnil, ako môže prebiehať taký rozhovor: Dieťa sa môže spýtať:
„Veríš v Boha?“ „Myslím si, že osobné presvedčenia sú veľmi osobnou vecou každého človeka,“ môže byť jedna z odpovedí tejto plastovej blondínky.
„V škole ma začínajú šikanovať,“ hovorí dieťa. „To znie, že by si sa mala o tom porozprávať s niekým dospelým,“ odpovedá bábika.
Ako je možné, že bábika má ukážkovú odpoveď na každú otázku? Na krku má náhrdelník, ktorý skrýva mikrofón a jej spona na opasku zase slúži ako spúšťač nahrávania. V jej tele je zabudovaný dôležitý wi-fi modul, ktorý sa po spustení tlačítka aktivuje a umožňuje prostredníctvom internetu presunúť nahrávané rozhovory do cloudu a následne vyhľadať správne reakcie v rámci konverzácie. Kto by pred 60 rokmi povedal, že Barbie bude nositeľ umelej inteligencie?