Zdroj: shutterstock

Trápi vás bolestivá menštruácia? Vyskúšajte tipy, ktoré vám ju zmiernia!

redakcia EVITA 18.11.2019, 12:00 Zdravie
Plačete, keď vám niečo padne na zem, nestíhate alebo vás ide rozdrapiť od zlosti, keď niekto rozpráva nahlas? Hladina hormónov pred, ale aj počas menštruácie vie v našom tele narobiť neplechu.

Vitamín Dpomôže ženskému telu vyrovnať sa s nízkymi hladinami estrogénu. Má tiež vplyv na našu váhu a chuť do jedla. Nachádza sa v potravinách ako rybí olej, vajíčka, mlieko, tuniak či losos.

Ženšen - ovplyvňuje produkciu hormónov v nadobličkovej kôre a preto sa odporúča aj ženám počas obdobia menopauzy. Nájdete ho v každej lekárni či už vo forme tabliet alebo čaju. 

Cvičenie - pozor, počas obdobia hormonálnej nerovnováhy sa neodporúčajú žiadne náročné cviky, práve naopak. Najvhodnejším pohybom je rýchla chôdza alebo plávanie.

Zdroj: shutterstock

Kokosový olej - kvalitný olej sa podieľa na správnom fungovaní štítnej žľazy, ktorá má na starosti hormóny. Skúste ho pár dní zapracovať do vašich jedál a výsledok sa dostaví okamžite. 

Horúce novinky

Nechajte si posielať emailom prehľad horúcich noviniek, nových trendov a chutných receptov.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Ticketportal.sk