Ikonická šou je späť.Shutterstock
StoryEditor

Módna prehliadka Victoria‘s Secret sa po 4 rokoch vracia: Opäť budú hviezdiť superštíhle modeky?

21.08.2023, 16:38
Krása a móda

Ikonická show s anjelikmi je späť. Po obrovskej kritike a škandálom s ich modelkami sa firma rozhodla ísť opäť svojo overenou cestou.

Victoria‘s Secret bola za posledné štyri roky pod paľbou drsnej kritiky. Najmä ich extrémne chudé modelky, ktoré sa mnohím nepáčili a vraj vyvolávali u mnohých dievčat poruchy v príjme potravy. S prichádzajúcim trendom plných kriviek ich šou skončila.

A tak skončila ich ikonická skupina supermodeliek s názvom „Angels“. 

Riaditeľ marketingu L Brands, Ed Razek, sa dostal pod paľbu počas rozhovoru pre Vogue v novembri 2018 pre kontroverzné komentáre, ktoré urobil v súvislosti so zaradením transgender žien do značky Victoria Secret. Trans-ženy však neboli jedinou skupinou ľudí, na ktorú sa Razek zameral. Boli nimi aj ženy s veľkosťou plus. „Pokúsili sme sa urobiť televízny špeciál pre plusové veľkosť," povedal. „Nikto o to nemal záujem, stále nemá."

Značka má svojich klesajúcich tržieb plné zuby, buchli do stola a excentrickú šou s "anjelikmi" vracajú späť do hry.

Samé problémy

Módne prehliadky Victoria’s Secret, ktoré boli viac ako dekádu kultúrnym fenoménom, dostali v roku 2019 stopku. Okrem poklesov predaja a televíznej sledovanosti či škandálu so sexuálnym predátorom Jeffreym Epsteinom bolo jedným z hlavných dôvodov práve propagovanie nezdravého ideálu ženskej krásy, ktorý značka roky živila. Podľa ABC News sa však po takmer štvorročnej pauze znova dočkáme veľkolepej fashion show, ktorá bude novou a veľmi sviežou verziou svojho starého ja.

image

Ikonická šou je späť.

Shutterstock

Konať by sa mala už ku koncu tohto roka, oznámila to spoločnosť po firemnom zasadnutí o minuloročných ziskoch. Hovorca módneho giganta sa vyjadril, že značka sa snaží byť inovatívna a napredovať vo všetkých sférach podnikania tak, aby bol zákazník v centre jej pozornosti. Zároveň chce posilňovať rôzne „ženské hlasy a ich jedinečné perspektívy,“  dodáva.

"Budeme sa aj naďalej opierať o marketingové výdavky na investovanie do podnikania, a to ako na vrchole lievika, tak aj na podporu novej verzie našej módnej prehliadky, ktorá príde neskôr v tomto roku," povedal finančný riaditeľ spoločnosti. Timothy Johnson v piatok v rozhovore o zárobkoch. "Takže budeme investovať do našich marketingových nákladov. Budeme investovať do budúcnosti," vyhlásil.

VIDEO zo ŠOU

 

 

 

Elementy ženy: Štylistka Zuzana Kanisová

menuLevel = 2, menuRoute = magazin/krasa-a-moda, menuAlias = krasa-a-moda, menuRouteLevel0 = magazin, homepage = false
06. december 2024 12:59