Je známe, že Azijatky sa snažia slnku vyhýbať a v týchto končinách sa opálenie nenosí. Opálené ženy tam symbolizujú pracujúcu triedu. Na východe je biela porcelánová tvár v móde. Riadia sa heslom čím bledšia tým štýlovejšia. Keďže v týchto končinách nie je o slnko núdza, ženy zo všetkých vrstiev a vo všetkých vekových kategóriách sa chránia pred lúčmi ako a dá. Krémami s vysokým ochranným faktorom alebo veľkými klobúkami. Na trh zažíva opäť boom produkt s názvom facekiny.
Ide o masku určenú pre plavcov a návštevníkov pláže, ktorá zakrýva hlavu a odhaľuje iba oči, nos a ústa. V roku 2004 facekiny vynašiel Zhang Shifan, bývalý účtovník z pobrežného čínskeho mesta Qingdao, ktoré sa stalo domovským mestom tohto módneho trendu.
Boja sa lúčov
Maska je populárna. Používajú ju ľudia na ochranu pred ultrafialovými lúčmi vyvolávajúcimi opálenie na priamom slnečnom svetle a aj pred medúzami, hmyzom a inými dráždivými podnetmi na pláži.
Maska je vyrobená z pružnej látky, ktorá sa bežne používa pri výrobe plaviek a dodáva sa v rôznych farbách a vzoroch. Často sa nosia v kombinácii s rôznymi odevmi chrániacimi pred slnkom, ako sú body s dlhými rukávmi, slnečné okuliare, šilty alebo dáždniky.
Za babku
Štandardný model stojí 2-4 doláre, zatiaľ čo luxusnejšie modely sú 16-24 dolárov. V roku 2014 módny časopis CR Fashion Book publikoval niekoľko sérií fotografií s modelkami, ktoré majú na sebe facekiny v kombinácii s módnymi plavkami a šperkami Alexander Wang a Michael Kors. V módnom biznise sa uživí takmer všetko.