Mary Kay
StoryEditor

Mary Kay opäť exkluzívnym make-up partnerom na prestížnej prehliadke

12.05.2023, 00:00
Krása a móda

Počas prvého dňa veľkolepej módnej prehliadky Bratislavských módnych dní sme v zákulisí vyspovedali Brand ambasádorky Mary Kay, ktoré sa počas módnej show starajú o vizáž modeliek. Zaujímali sme sa najmä o produkty značky, ktorá je exkluzívnym make-up partnerom tohto podujatia. Všetky sa zhodujú na benefitoch, ktoré unikátna značka Mary Kay prináša, a to nielen pre náročné potreby prehliadkového móla, kde make-up musí zvládnuť silu reflektorov, ale aj prípravy vo fitting room pred vstupom modeliek na mólo.

image
Mary Kay

Kozmetika Mary Kay nie je na trhu žiadnou novinkou. Práve naopak. Vďaka vysokej kvalite je už 60 rokov etablovaná na trhu a má mnoho fanúšičiek, ktoré na ich produkty nedajú dopustiť. Či už ženy, ktoré sa doma denne líčia do práce, alebo profesionálne vizážistky: „Pre mňa je Mary Kay absolútna ‘topka‘ v líčení, pretože patrí medzi nekomedogénnu kozmetiku. To znamená, že neupcháva póry. Žena má ľahký pocit na pleti, ako keby ani make-up nemala. Je zároveň dobre fixovaný a podľa mojich skúseností vydrží skutočne až do rána. Či je to pre modelku na Bratislavských módnych dňoch alebo pre nevestu,“ opísala svoje skúsenosti nezávislá kozmetická poradkyňa Miroslava Kulišeková. S touto kozmetikou pracuje už desať rokov a má ju aj doma vo svojej kúpeľni. „Je pre mňa ťažké vybrať tri najobľúbenejšie produkty, ale čo sa týka takéhoto typu líčenia modeliek, ktoré musí vydržať náročné podmienky, tak je to jednoznačne Fixačný gél pod mejkap s SPF 15. Vyhladí póry a vrásky a pripraví pleť na ďalšie produkty. Po aplikácii bázy alebo menej krycieho CC krému vyzerá pleť takmer ako vyretušovaná. Dôležitá je aj finálna fixácia celého líčenia a na to používame fantastický Hodvábny púder, ktorý vzhľad krásne zjednotí a zafixuje. Navyše všetky púdre Mary Kay obsahujú minerály, takže pleť vôbec nevysušujú,“ dodala.

image
Mary Kay

Mary Kay každoročne navrhuje špeciálny vzhľad pre Bratislavské módne dni. Jarná edícia prehliadok sa niesla v znamení farby roka Viva Magenta. „Je to krásny intenzívny odtieň ružovej farby. V tomto vzhľade dominuje na perách. Výhodou tejto farby je, že zvolením vhodného produktu, či už rúžu alebo lesku na pery, krásne ladí s každým podtónom pleti,“ vysvetľuje Miroslava. „Preto, aj keď sa to na prvý pohľad nezdá, je to skutočne farba, ktorú môže vyskúšať vo svojom líčení každá žena,“ dopĺňa.

image
Mary Kay

Nezávislá kozmetická poradkyňa Petra Chatrnúchová má podobné skúsenosti s produktmi Mary Kay. Podľa nej už z diaľky vidieť, keď je žena nalíčená touto kozmetikou. „Na produktoch značky Mary Kay oceňujem najmä kvalitu dekoratívnej kozmetiky. S líčidlami sa veľmi dobre pracuje a intenzitu farieb jednoducho korigujem vrstvením. Sama ju odporúčam svojim zákazníčkam, predovšetkým pokiaľ si nie sú ešte isté svojou zručnosťou v líčení. Sú skutočne vhodné pre každú ženu, či už s vlastným líčením začína alebo už experimentuje s možnosťami dekoratívnej kozmetiky. Pre každú z nás by však mala byť prvoradá starostlivosť o pleť,“ uvádza Petra. „Osobne milujem produkty z dermokozmetického radu Mary Clinical Solutions® a špeciálne superséra, ktoré sú novinkou a na pleti dodávajú skvelé výsledky,“ dopĺňa.

image

Edita Szabóová, generálna riaditeľka Mary Kay pre Českú a Slovenskú republiku

Mary Kay

Na prehliadkach Bratislavských módnych dní sa pravidelne zúčastňuje i generálna riaditeľka Mary Kay pre Českú a Slovenskú republiku Edita Szabóová. V rozhovore sa s nami podelila o niekoľko svojich kozmetických a módnych tipov.

Už siedmy rok za sebou ste ako značka Mary Kay exkluzívnym make-up partnerom podujatia. Ako ste na tom vy osobne s trendmi? Obliekate sa alebo líčite podľa aktuálnych trendov alebo staviate skôr na vlastné cítenie a komfort?

Čo sa týka obliekania, milujem eleganciu a jej nadčasovosť. Súvisí to aj s tým, že preferujem kvalitné materiály a strihy, ktoré môžem vo svojom šatníku rôzne kombinovať práve podľa aktuálnych trendov. Ale takú malú slabosť na trendy mám asi pri topánkach. Tie vnímam ako šperk outfitu.

Prehliadky v rámci jarnej edície boli zamerané na eleganciu. Na najnovšie modely ktorého módneho návrhára/návrhárky ste sa najviac tešili?

Už niekoľko rokov si na špeciálne udalosti nechávam navrhnúť šaty na mieru od nesmierne talentovanej slovenskej návrhárky Janky Jurčenko. Preto som sa veľmi tešila na jej najnovšiu kolekciu. No pravdaže som bola zvedavá aj na všetky novinky a aj zahraničných hostí. Z dôvodu pracovnej vyťaženosti sa mi, bohužiaľ, nepodarilo zažiť atmosféru jarných prehliadok naživo, no z online záznamov a z fotovýstupov, ktoré som mohla vidieť sprostredkovane, som bola milo prekvapená.

Farbou roku 2023 je Viva Magenta. A značka Mary Kay navrhla špeciálny vzhľad, kde práve v tejto farbe boli dominantné pery.

Pri navrhovaní looku vždy zohľadňujeme fakt, že chceme vyzdvihnúť predvádzané modely, ale zároveň predviesť možnosti dekoratívnej kozmetiky Mary Kay. Chceme tiež ukázať, že make-up z prehliadkového móla môže byť nositeľný pre všetky ženy, nielen pre profesionálne nalíčené modelky. Viva Magenta je bohatá ružová farba a Gélový polomatný rúž v odtieni Powerful Pink, ktorý sme zvolili, v kombinácii s jemným až nude líčením očí krásne v tomto make-upe vyniká a pristane rôznym typom.

Siahate i vy po tomto odtieni alebo preferujete skôr iné farby?

Vždy vyskúšam všetky novinky Mary Kay od starostlivosti o pleť až po jednotlivé odtiene dekoratívnej kozmetiky. Milujem ten pocit hebkej pleti po nanesení našich prípravkov. Čo sa týka líčenia, mám svoj obľúbený štýl líčenia, v ktorom sa cítim dobre. A čo sa týka pier, tak nedám dopustiť na červený rúž.

Prezradíte nám, aké sú vaše top produkty Mary Kay?

Absolútne top, a nielen pre mňa, sú produkty z nášho najnovšieho radu dermokozmetiky Mary Kay Clinical Solutions®, ktoré obsahujú tie najúčinnejšie známe látky pre hĺbkovú starostlivosť o pleť. Moji favoriti sú Hydratačné supersérum a Retinol 0.5 sérum.

 

 

Elementy ženy: Štylistka Zuzana Kanisová

menuLevel = 2, menuRoute = magazin/krasa-a-moda, menuAlias = krasa-a-moda, menuRouteLevel0 = magazin, homepage = false
24. november 2024 05:09