Mladučká Kylie prerazila kozmetikou, ktorá je taká úspešná, že sa v priebehu pár rokov stala jednou z najpredávanejších kozmetických značiek, aj napriek tomu, že sa predáva len na internete a v americkej sieti predajní Ulta. Práve distribúcia do tejto siete bola prelomová udalosť a značka Kylie Cosmetics už zarobila 900 miliónov dolárov. Majiteľkou je pri tom úplne sama a ako tvrdí Forbes, o nadobudnutie svojho majetku sa pričinila sama. Predbehla tak Marka Zuckenberga, ktorý sa vďaka svojmu vynálezu Facebook stal najmladším milionárom na svete "až" v 23 rokoch. Na instagrame má nepredstaviteľne veľkú základňu, až 175 miliónov followerov. Denne naň postuje fotky svojej dokonale nalíčenej tváre a produktov, o ktoré sa idú dievčatá potrhať, všetky chcú totiž vyzerať ako ona. Zameraná je výhradne na dekoratívnu kozmetiku - tiene, rúže, kontúrovacie sady, lesky na pery a to všetko vo veľmi súčasných odtieňoch. Kylie to uchopila veľmi dobre, keď sa stala megaúspešnou influencerkou, začala s kozmetikou, takže nepretláča reklamu na cudzie produkty, ale na svoje.
Aj keď nesie priezvisko "Jenner", patrí do slávneho rodu Kardashianovcov, s fenomenálnou influencerkou Kim majú spoločnú mamu. Jej sestra Kendall je zas najlepšie platená topmodelka súčasnosti, no a ich otec je známy tým, že zmenil pohlavie.