Nela Slováková je mediálne známa hviezda, ktorá sa do povedomia verejnosti dostala práve kvôli televíznej šou. Dnes svoj biznis rozbehla naozaj naplno a niet pochýb o tom, že sa jej výborne darí.
Moje meno, moja značka
Je známa tým, že má niekoľko finančných príjmov a hrdo sa priznáva, že jej vynášajú naozaj veľké peniaze. Mesačne jej totiž chodí príjem z tvorby podcastov, spoluprác na instagrame a aj z obrovského predaja vlastných plaviek. Taktiež podniká v Chorvátsku a popri všetkých aktivitách má mnoho ďalších.
Úspešná influencerka tvrdí, že k podnikaniu inklinovala odjakživa. Začala nad ním premýšľať už ako dvanásť ročná. Vždy ju bavilo obchodovanie aj kreatívne činnosti. Jednoducho povedané, celý život túžila byť mimoriadne bohatá.
,,Ja som vždy mala rada tie peniaze, chcela som ich mať a vlastniť! Chcela som si veľa kupovať. Dnes si kupujem pekné veci, robím radosť ľuďom, ktorých mám rada. Moje meno je moja značka," povedala Nela hrdo v Československom nemovitostnom podcaste.
Tajnou zbraňou je telo
Niektorí ju v jej podnikaní podporujú, iní zasa kritizujú. Tvrdia, že je príliš odvážna a nepozná hranice. Ona si však myslí, že práve toto je spôsob ako v dnešnej dobe uspieť.
,,Vo chvíli keď človek pochopí môj humor, začne ma mať rád," povedala Nela sebavedome. Jej fanúšikovia sa jej taktiež často pýtajú, čo je jej tajomstvom na úspech a ako je možné, že sa jej tak perfektne darí. Ona na to odpovedá pohotovo. Netreba sa hanbiť použiť vlastné telo.
,,Napríklad keď robím reklamu na hrebene. Nečešem sa spredu, v roládu. Ale dám si tangáče, otočím sa a češem sa hore bez. Všetci o tom hovoria a ja tých hrebeňov predám toľko, že si môžem kúpiť všetko čo chcem," povedala otvorene. Nela jednoducho stojí za tým, že nahota priťahuje pozornosť a je to podľa nej ten najlepší marketingový ťah. Uvedomuje si, že existujú aj značky, ktoré s ňou práve kvôli jej kontroverznosti nechcú spolupracovať. Podľa jej slov ich je ale veľmi málo.