Beyoncé a Jay-Z patria medzi najvyhľadávanejšie manželské páry v americkom šoubiznise a najnovšie sa spoločne stali tvárami značky Tiffany & Co. Bok po boku žiarili v kampani s názvom "About Love" a okrem nich pútal pozornosť najmä 128,54-karátový diamantový šperk na speváčkinom hrdle.
Teraz spoločnosť siahla iba po Beyoncé cez ktorú sa rozhodli vyjadriť silu ženy: „Som poctená, že moje partnerstvo sa značkou Tiffany and Co. pokračuje a že môžeme ísť viace do hĺbky. Stále zjišťujeme, aok nádherné je naše prepojenie, v ktorom upřímne oslavujeme vzťah a lásku, ktorú cítíme k sebe ako individuálnej bytosti,“ uviedla Beyoncé.
Aj na pultoch
Ústredným šperkom je náhrdelník, ktorý bol vytvorený špeciálnš pre túto kampaň. Jeho výroba a ručné lešťenie trvalo remeslníkom v dielni v New Yorku viac ako 40 hodín. Na oslavu kampane s názvom "Loose Yourself in Love" bude v predaji limitovaný počet náhrdelníkov.