Beyoncé dali na krk v novej kampani luxusný šperk.
StoryEditor

Beyoncé žiari v novej kampani kultovej, šperkárskej firmy Tiffany. Luxuný náhrdelník jej spravili na mieru

09.09.2022, 16:00
Celebrity

Jedna z najúspešnejších hudobníčiek Beyoncé je nie len žiadaná speváčka, ale je aj marketingovo príťažlivá hviezda. Svoju tvár prepožičala už niekoľkým firmám. Prvýkrát po nej siahol šperkársky dom Tiffany & Co. pred rokom. Súčasťou bol vtedy aj jej manžel, raper Jay-Z. Teraz obsadili iba ju a dostala na krk náhrdelník, ktorý leštili 40 hodín.

Beyoncé a Jay-Z patria medzi najvyhľadávanejšie manželské páry v americkom šoubiznise a najnovšie sa spoločne stali tvárami značky Tiffany & Co. Bok po boku žiarili v kampani s názvom "About Love" a okrem nich pútal pozornosť najmä 128,54-karátový diamantový šperk na speváčkinom hrdle.

Teraz spoločnosť siahla iba po Beyoncé cez ktorú sa rozhodli vyjadriť silu ženy: „Som poctená, že moje partnerstvo sa značkou Tiffany and Co. pokračuje a že môžeme ísť viace do hĺbky. Stále zjišťujeme, aok nádherné je naše prepojenie, v ktorom upřímne oslavujeme vzťah a lásku, ktorú cítíme k sebe ako individuálnej bytosti,“ uviedla Beyoncé. 

Aj na pultoch

Ústredným šperkom je náhrdelník, ktorý bol vytvorený špeciálnš pre túto kampaň. Jeho výroba a ručné lešťenie trvalo remeslníkom v dielni v New Yorku viac ako 40 hodín. Na oslavu kampane s názvom "Loose Yourself in Love" bude v predaji limitovaný počet náhrdelníkov.

Elementy ženy: Štylistka Zuzana Kanisová

menuLevel = 2, menuRoute = magazin/celebrity, menuAlias = celebrity, menuRouteLevel0 = magazin, homepage = false
16. november 2024 00:49