Značka Victoria's Secret sa radí medzi najpopulárnejšie brandy sveta. Vznikla pritom na popud muža, ktorý bol zahanbený kupovaním spodného prádla svojej žene. Nepáčil sa mu nielen výber, ale aj intimita, ktorú zákazník pri nakupovaní v 70-tych rokoch rozhodne nemal. ,,Keď som sa pokúšal kúpiť manželke spodnú bielizeň, stál som pred regálmi s froté županmi a škaredými nylonovými nočnými košeľami s kvetinovým vzorom. Vždy som mal pocit, že ma predavačky v obchodných domoch považujú za nevítaného votrelca,'' prezradil Roy Raymond v retrospektívnom rozhovore pre Newsweek. Osem rokov následne študoval nielen lokálny trh, ale aj manažment - a aj kvôli tomu sa mu podarilo nevídané.
V 80-tych rokoch totiž na trhu stále nebolo pekné, spodné prádlo - a ak bolo, ženy na výber príliš nemali. To sa zmenilo s nástupom značky, ktorá kompletne pretransformovala celý módny trh. Od roku 1995 prišli s vlastnými prehliadkami, ktoré fungovali donedávna. Ikonické šou boli vstupenkou do modelingového raja a každá modelka, ktorá sa na prehliadke objavila, zožala svetový úspech.
Aj keď sa prehliadky definitívne zrušili, ikonickí anjelikovia (ako modelky prezentujúce nové modely značky volajú) fungujú dodnes. Medzi najznámejšie modelky, ktoré mali tú česť volať sa anjelikom, sa radia krásky ako Heidi Klum, Adriana Lima, Gigi Hadid, Alessandra Ambrosio či modelka od našich susedov Daniela Peštová. Značke však bolo vyčítané najmä to, že všetky modelky mali veľkosť XS-S. To bolo impulzom pre zmenu, ktorá sa nedávno odohrala.
Ako anjelika si totiž značka vybrala 29-ročnú modelku Palomu Elsesser. Anglicko-americká modelka s africkými koreňmi má za sebou už niekoľko úspešných kampaní pre značky ako Nike, Fenty či Mercedes Benz. Objaviť sa stihla aj na titulkých známych magazínov, no zdá sa, že jej kariéra sa začne rozbiehať až teraz. Po zverejnení fotografií z kampaní je totiž jasné, že práve ona - spolu so svojou kolegyňou Devyn Garciou, sa stala jednou z najobľúbenejších modeliek ikonickej značky.
,,Keď som vyrastala, zbožňovala som modely tejto značky. Pamätám si, ako som šetrila peniaze a kúpila si svoju prvú bielizeň. Teraz s touto značkou spolupracujem. S modelingom som začala, aby som mohla urobiť zmeny v módnom priemysle a pracovať s platformou, akou je Victoria's Secret, je ako byť súčasťou tejto novej éry,'' prezradila v rozhovore pre Harper's Bazaar Paloma.