
Hlavou múr neprerazíš, ale srdcom ním pohneš na všetky strany, necháš ho zmiznúť alebo ho presunieš na iné miesto. Inak povedané, myšlienkami, ktoré sú prázdne, toho veľa nezmôžeme. Keď objednávame z katalógu nové oblečenie, vyberáme si to, ktoré potrebujeme, ale zároveň sa nám MUSÍ PÁČIŤ. Vyberáme si nielen podľa logickej potreby, ale aj podľa toho, čo cítime pri prezeraní katalógu – táto farba sa mi nepáči, ale ten materiál zase áno. Tento má síce dobrý strih, ale nepozdáva sa mi jeho cena.
Dobrý pocit znamená, že ste si objednali to, čo nielen potrebujete, ale aj cítite, že je pre vás to správne, že sa vám to páči a prináša dobré pocity.
Ako má vyzerať objednávka
Objednávajte kompletne, so všetkým, čo k tomu patrí
- Mám rád, keď sa stane to, že ma niekto osloví a ponúkne mi prácu, ktorá sa ku mne presne hodí. Z toho mám nevýslovnú radosť!
- Najradšej mám, keď sa z ničoho nič objaví miesto, ktoré je pre mňa ako ušité.
- Som šťastný, keď som obklopený skvelými ľuďmi a robím v prostredí, v ktorom sa cítim dobre.
- Úplne najšťastnejšia som, keď naďabím na pracovnú ponuku, ktorá presne zodpovedá mojim potrebám. A najlepší pocit je, keď ma na to pracovné miesto príjmu! To som taká rada, že to neviem ani opísať.
- Milujem, keď sa zrazu ukáže pre mňa možnosť, o ktorej som ani netušila, že existuje a ja sa ocitnem presne v takej práci, ktorá ku mne dokonale pasuje.
Pri objednávke z vesmíru vytvárame svoj vytúžený „tovar“ nielen tým, že ho konkrétne pomenujeme, my ho vytvoríme predovšetkým tým, že ho POCÍTIME. Prenesieme sami seba do iného stavu – do stavu dobrej emócie. Ako keď konečne v obchode objavíte sveter, ktorý ste potrebovali a nielenže sa vám páči, je vám aj dobrý a cena je pre vás prijateľná. Každý vie, ako sa cíti pri predstave, keď sa mu splní, čo si želá. Realita býva často ešte o čosi lepšia.