
Pojmy ako cruelty-free, vegan, clean beauty či sustainable packaging už dávno nie sú len frázami, pomocou ktorých kozmetické firmy získavajú na svoju stranu istý typ spotrebiteľov. Dnes aj samotní zákazníci oveľa viac prihliadajú na to, ako boli produkty, ktoré používajú vyrobené a či samotný výrobca prihliada aj na ekologickú stránku.
Etická krása
Etická krása v sebe zahŕňa hneď niekoľko prístupov a to nielen k prírode či zvieratám, ale aj k vlastnému telu. Produkty, ktoré spĺňajú prísne normy etickej krásy nesmú byť testované na zvieratách a označované sú pojmom: cruelty-free. Neobsahujú žiadne toxické či chemické zložky, ktoré by mohli zaťažovať vaše telo, alebo životné prostredie. Značky sú založené na transparentnosti a vy ako spotrebiteľ presne viete, kým, kde a ako bol váš obľúbený produkt vyrobený. V neposlednom rade je dôležitá aj samotná udržateľnosť. Čoraz viac značiek používa recyklovateľné obaly či ekologické zdroje.