
Pokukovať po byte začal už, keď sa začali stavať základy: „Ja som si už vybral dávno, ja som sa tu bol pozrieť ešte keď to bol železobetón. Bratislava má ten downtown, ktorý sa podobá veľkým mestám. Je tu čulý ruch, je to zaujímavé, nové centrum mesta. Je to diverzifikácia portfólia, to je správna odpoveď. Myslím, že nie som ani prvý ani posledný, čo to takto rieši,“ povedal pre portál topky.sk o svojom rozhodnutí.
Páči sa mu, keď je kuchyňa spojená s obývačkou. Tam sa podľa neho všetko odohráva. Stretáva sa rodina i hostia. Tak si predstavuje interiér. Kto by si myslel, že nové bývanie vyplatí na počkanie sa podľa neho mýli: "Požičiavam si z banky," dodal. Teraz už vie, že jeho byt bude mať dva balkóny. Nad rozlohou ešte váha. Konkrétny totiž v komplexe vybratý nemá: "Úplne si to nepamätám, lebo ešte rokujem s bankou. Ale bude nejako do 70 metrov štvorcových," objasnil.
Keďže sa moderátor živí aj influencerstvom a reklamou pre mnohé značky je otázne či z marketingového hľadiska nedostal od staviteľa zľavu, o akej môžu bežný kupujúci iba snívať.