cvičenie v posteli
Zdroj: shutterstock.com

Nemáte čas cvičiť? Tieto cviky zvládnete aj ráno v posteli!

Aj vy ste si dali ako novoročné predsavzatie, že začnete konečne cvičiť? A tiež sa vám nedarí splniť ho, pretože nemáte dostatok času? Tak čítajte ďalej.

Týmito štyrmi cvikmi precvičíte celé telo a nakopnú vás k ďalšej činnosti. Samozrejme, postavu bikini fitnessky nimi asi nezískate, no je aj niečo je lepšie, než nič!

1. Panvový mostík

Ľahnite si na chrbát a pokrčte nohy tak, aby ste mali chodidlá pod úrovňou kolien a na šírku panvy. S výdychom ťahajte panvu nahor a pri nádychu zaťahujte svalstvo na zadku a opatrne panvu vráťte na posteľ. Zopakujte aspoň 10 krát. 

2. Skracovačky s prinožovaním

Opäť si ľahnite na chrbát a vystrite nohy asi 25 cm nad posteľ. S výdychom zdvihnite lopatky, urobte akoby brušák a roztiahnite nohy. S nádychom si ľahnite a nohy spojte. 

3. Plank na boku

Dajte sa na bok, nohy položte jednu na druhú a oprite sa o pravý lakeť. S výdychom zdvihnite pravý bok hore, podržte 10 sekúnd a s nádychom ho pustite späť. Zopakujte 5 krát. Takto si zacvičte aj na druhý bok. 

4. Ženské kľuky

Dajte sa do pozície dolu tvárou, hruďou a dlaňami o posteľ tak, ako by ste išli robiť kľuk, lenže s tým, že nebudete o posteľ opierať špičky nôh ale kolená. Dlaňami vytiahnite vrchnú časť. Cvik zopakujte 10 krát v troch sériách. 

Horúce novinky

Nechajte si posielať emailom prehľad horúcich noviniek, nových trendov a chutných receptov.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Ticketportal.sk