runing couple
Zdroj: shutterstock.com

Trápi vás únava? Zažeňte ju športom

Za to, že ste často unavená, pokojne môže aj nedostatok pohybu. Zmeňte to!

Ako najrýchlejšie doplním energiu po cvičení?
Vyskúšajte hroznový cukor:

  • je zdrojom ”rýchlej“ energie
  • odporúča sa používať po aktívnom športovaní
  • je vhodný pri dlhodobej psychickej zátaži
  • rýchlo sa vstrebáva
  • pôsobí bez zaťaženia tráviaceho ústrojenstva
  • je cenovo a ľahko dostupný

RANNÝ BEH
Je lepší ako ranná káva. Prebudí vás a pozitívne naladí na celý zvyšok dna.
Ako začať?
Odporúča sa behať 3x do týždna po 30 minút, alebo si svoje ciele stanovte individuálne podľa vlastnej výdrže a postupne ich môžete zvyšovať.
Na čo nezabudnúť?
Po behu si doprajte aspoň 5-minútový strečing, pri ktorom si ponaťahujete a uvoľníte svalstvo, a dodržiavajte pitný režim.

watch for runing
Zdroj: shutterstock.com

INTELIGENTNÝ ŠPORTOVÝ NÁRAMOK
Patríte medzi aktívne športovkyne, rady bicyklujete, beháte, plávate...? V takom prípade vám nesmie uniknúť takýto multifunkčný a navyše moderný náramok, ktorý bude mat váš pohyb pod palcom :-). Monitoruje tep srdca, sleduje čas a kvalitu spánku, upozorňuje na nadmerné sedenie, obsahuje krokomer a veľa iných užitočných funkcií, ktoré pri športe určite oceníte.

Horúce novinky

Nechajte si posielať emailom prehľad horúcich noviniek, nových trendov a chutných receptov.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.