healthy woman
Zdroj: shutterstock.com

SEXY POSTAVA jednoducho a rýchlo!

NIVEA 21.05.2019, 11:30 Životný štýl
Nemáte času nazvyš a napriek tomu túžite po pevnej postave, sexy nohách, plochom brušku a pevnom zadočku bez celulitídy a strií? Značka NIVEA pozná riešenie – práve teraz prichádza s účinným programom na domáce cvičenie!

Zabudnite na všetky posilňovne a fitnes centrá, užite si cvičenie v pohodlí domova. Aby bol efekt čo najviac viditeľný, hýbte sa ideálne každý deň. Ak budete pravidelne a intenzívne cvičiť 10 minút, dosiahnete lepšie výsledky, než pri dlhodobej záťaži raz alebo dvakrát týždenne. Ak máte čas, môžete dobu cvičenia zdvojnásobiť - jedna séria ráno a druhá neskôr počas dňa. Pospaľovací efekt tak bude dvojnásobný.

1,2,3 – začíname!

Cvik č. 1

žena cvičí
Zdroj: nivea

Posilňovanie vonkajších stehenných svalov

Ľahnite si na bok a podoprite si hlavu. Pokrčte koleno spodnej nohy a hornú nohu držte natiahnutú v predĺžení chrbtice. Zdvíhajte hornú nohu. Panvu držte stále kolmo k podložke. V najvyššej pozícii držte nohu 2 ‐ 3 sekundy a povoľte dole.

Opakujte 16-krát na každú stranu.

Cvik č. 2

cvičenie
Zdroj: nivea

Posilňovanie vnútorných stehenných svalov

Ľahnite si na ľavý bok a pokrčenú pravú nohu (hornú nohu) položte za ľavú tak, aby pravé chodidlo ležalo za ľavým kolenom. Ľavú (spodnú) nohu držte natiahnutú s jemne pokrčeným kolenom a zdvíhajte ju nahor, kým nepocítite záber na vnútornej strane stehna. Držte 1 ‐ 2 sekundy a potom nohu pomaly vráťte do východiskovej pozície.

Cvičte 16-krát v plnom rozsahu a 16 malých kmitov v najvyššej pozícii. To isté na druhú nohu.

Cvik č. 3

zakopávačky
Zdroj: nivea

Zanožovanie (cvičenie na zadnú stranu stehien a zadok)

Kľaknite si na podložku a oprite sa o dlane, ruky by mali byť pod ramenami. Brucho zostáva zatiahnuté. Opakovane zanožujte jednu nohu pokrčenú v kolene do pravého uhla. Chodidlo smeruje ku stropu.

Opakujte 16-krát na každú stranu. Po niekoľkých sekundách odpočinku opakujte ešte jednu sadu.

Variant cviku č. 3

žena cvičí
Zdroj: nivea

Striedavé naťahovanie (cvičenie na zadnú stranu stehien a zadok)

Kľaknite si na podložku a oprite sa o dlane. Brucho zostáva zatiahnuté. Opakovane preťahujte pravú nohu a ľavú ruku. 

Opakujte 16-krát na každú stranu.

Cvik č. 4

žena cvičí
Zdroj: nivea

Zdvíhanie panvy (cvičenie na zadok a zadnú stranu stehien)

Ľahnite si chrbtom na podložku, ruky položte pozdĺžne s telom. Zdvíhajte zadok tak, aby telo urobilo pri zdvihnutí jednu priamku – hovorí sa tomu polovičný most. Ťah by ste mali cítiť na zadku a zadnej strane stehien.

Opakujte 10 – 20-krát.

Variant cviku č. 4

žena cvičí
Zdroj: nivea

Zdvíhanie panvy s natiahnutou nohou (cvičenie na zadok a zadnú stranu stehien)

Všetko robte podobne, ako pri predchádzajúcom cviku, ale pri každom zdvihnutí panvy nahor natiahnite nohu. 

Opakujte 16-krát na každú stranu.

Na záver cvičenia si urobte strečing. Slúži na to, aby sa svaly neskracovali a tiež aby po cvičení neboleli.

RÝCHLY TRIK NA SPEVNENIE

​Ešte než odhalíte svoje nohy letnému slnku, vyskúšajte tento jednoduchý cvik z jogy pre lepšiu cirkuláciu krvi a štíhlejšie tvary. V ľahu na zemi sa prisuňte zadkom ku stene, napnuté nohy oprite o stenu a v tejto pozícii chvíľu relaxujte.  

Horúce novinky

Nechajte si posielať emailom prehľad horúcich noviniek, nových trendov a chutných receptov.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.