Zdroj: shutterstock.com

Chcete sa čo najrýchlejšie zbaviť nadbytočných kíl? Tieto jednoduché tipy vám pomôžu!

redakcia EVITA 17.08.2019, 10:30 Zdravie
Poznáte to, niekedy je to presne tých 5 kíl, ktoré nám vŕtajú v hlave a bránia nám v dobrom pocite z vlastnej postavy. Zbavte sa ich účinne a rýchlo, napríklad tak za 10 dní!

Zvýšte príjem vody

Voda je veľmi dôležitý faktor pri redukcii hmotnosti. Voda zbavuje vaše telo toxínov. Počas chudnutia vypite 4 - 5 litrov vody denne.

Vymeňte kávu za zelený čaj

Pitie horúceho zeleného čaju pôsobí na prázdny žalúdok veľmi blahodárne. Zbavuje telo škodlivých látok a pomáha pri tráviacich ťažkostiach. Rovnako veľmi dobre odbúrava tuky, preto by sme ho počas chudnutia mali piť, avšak v rozumných dávkach.

Horúca voda s citrónom a medom

Horúca voda s citrónom a medom je zázračný trik pri chudnutí. Pite tento perfektný nápoj každý deň a budete cítiť rozdiel!

Znížte príjem sacharidov

Veľmi dobre známe pravidlo. Znížte príjem sacharidov. Vymeňte prílohy za zeleninu a uvidíte ako pôjdu kilá dole.

Zvýšte príjem bielkovín

Bielkoviny nám pomáhajú pri tvorbe svalov. Môžu rovnako redukovať tuk v našom tele a premeniť ho na svaly.

Zvýšte príjem vlákniny

Jedlo s vysokým obsahom vlákniny je perfektné. Okrem redukcie hmotnosti nám pomáha bojovať so zlým cholesterolom. Pri jedlách s vlákninou máte dokonca dlhšie pocit nasýtenosti!

Vylúčte stravovanie v rýchlom občerstvení

Držte sa ďalej od fast foodov. Nezdravé jedlá ako pizza, hamburgre a podobne sú mastné a namiesto chudnutia s nimi budete ešte aj priberať. Nepovoľuje sa ani prehrešok v podobe odmeny!

Cvičte

Buďte fyzicky aktívna. Veľmi dobre viete, že je to dôležité pri chudnutí a rovnako tak preto, aby ste zostali fit. Môžete začať jednoduchými cvičeniami ako sú rýchla chôdza, plávanie alebo vyskúšajte jógu. Pomalými krokmi si dokážete vybudovať perfektnú kondičku a kilá pôjdu dole samé.

Vyhnite sa týmto trom jedom

Ryža, cukor a soľ musia mať vo vašom jedálničku miesto, avšak minimálne. Nevyhýbajte sa im, avšak strážte si množstvo, ktoré skonzumujete.

Znížte spotrebu na 1/3

Ak budete prijímať rovnaké množstvo potravy ako doteraz, vaše telo nezačne chudnúť. Znížte príjem o 2/3 a váš metabolizmus sa naštartuje.

Nepreskakujte jedlá

Ak naozaj chcete schudnúť dodržujte pravidelný príjem jedál. Ak vynecháte jedno jedlo, uškodíte si ešte viac. Nezabúdajte, vaše telo si to zapamätá.

Konzumujte jedlá s vysokým obsahom vody

Jedlá ako melón, uhorky alebo papája majú málo kalórií. Dokonca sú povolené aj na večer.

Kvalitný spánok

Dbajte na pravidelný a kvalitný spánok. Snažte sa zaspávať a vstávať v rovnakom čase. Pôsobí to prospešne nielen na chudnutie, ale rovnako aj na vaše telo.

Zorganizujte si kuchyňu

Vytvorte si svoj diétny plán na každý týždeň a držte sa ho. Píšte si nákupný zoznam a pripravujte si jedlá, ktoré ste si naplánovali.

Nakoniec, nevybočujte zo svojho plánu, aby ste dosiahli lepšie výsledky. Držíme vám palce!

Horúce novinky

Nechajte si posielať emailom prehľad horúcich noviniek, nových trendov a chutných receptov.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.