woman healthy lifestyle
Zdroj: shutterstock.com

Aj vy sa zadýchate, len čo vyjdete na druhé poschodie? Je načase s tým niečo spraviť!

redakcia EVITA 10.07.2019, 16:30 Zdravie
Rozhýbme sa. Potešíme tým nielen svoju kondíciu, ale tiež imunitu, srdce a myseľ.

Pohyb
– prospieva spánku
– pomáha zvládať stres
– poskytuje energiu
– pomáha znižovať telesnú hmotnosť
– zlepšuje cirkuláciu krvi
– pomáha znižovať tlak krvi
– znižuje pravdepodobnosť výskytu srdcových ochorení a mozgovej porážky

Zdravé tuky, zdravé srdce
Nenasýtené mastné kyseliny majú na naše zdravie veľmi pozitívny vplyv. Sú potrebné pre správne fungovanie mozgu, zlepšujú sústredenosť, pamäť a urýchľujú regeneráciu. Tiež podporujú správnu výživu očí a v neposlednom rade majú pozitívny účinok na zdravé srdce. Práve v nórskom výživovom doplnku CardioMax Omega-3 od spoločnosti NaturaMed Pharmaceuticals sa nachádzajú zdravotne najviac prospešné nenasýtené mastné kyseliny DHA a EPA.

Ako začať s behom
Minimálne 3x týždenne opakujte:
1. týždeň rýchla chôdza 6 min./1,30 min. pomalý beh (3 opakovania)
2. týždeň rýchla chôdza 5 min./3 min. pomalý beh (4 opakovania)
3. týždeň rýchla chôdza 4 min./4 min. pomalý beh (4 opakovania)
4. týždeň rýchla chôdza 2 min./7 min. pomalý beh (4 opakovania)
5. týždeň rýchla chôdza 1 min./7 min. pomalý beh (4 opakovania)
6. týždeň rýchla chôdza 1 min./9 min. pomalý beh (4 opakovania)
Ak ste to zvládli a baví vás to, pokračujte v tom ďalej. Teraz už ste pripravené behať vkuse 15 – 30 minút. Držíme palce!

Horúce novinky

Nechajte si posielať emailom prehľad horúcich noviniek, nových trendov a chutných receptov.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.