Zdroj: pixabay.com

5 trikov, ako rýchlo a efektívne schudnúť do plaviek

Denisa Badalová 03.07.2018, 16:04 Zdravie
Plavková sezóna je tu, preto by sme mali so svojou postavou niečo urobiť. Je ale ťažké predstierať, že cvičíte odjakživa, keď ste naposledy behala pred niekoľkými mesiacmi alebo rokmi. Máme pre vás 5 trikov, ako zhodiť za krátky čas.

Jedzte pravidelne

Ak chcete schudnúť a postavu si udržať, je skutočne podstatné jesť pravidelne. Aj keď máte voľno, privstaňte si, pretože telo je počas pracovného týždňa zvyknuté na svoj režim. Raňajky, obed a večera nemusia byť kopy jedla, stačia malé porcie. Medzi hlavnými jedlami si počas dňa dávajte ovocie alebo zeleninu.

Ranné vtáča

Nie je nič lepšie, ako ráno naštartovať nie len dobrými raňajkami, ale aj krátkou rozcvičkou. Tá vás tak nabije, že počas dňa budete sršať energiou. Pamätajte si, telo si zvykne na všetko. Kto neholduje divokému pohybu, môže zvoliť jogu. Kto naopak potrebuje vybiť prebytočnú energiu, zvoľte pre zmenu jogging.

Hýbte sa, aj keď nemusíte

Ak máte počas dňa veľa „behačiek“, vezmite ich doslova. Chodíte MHD-čkou? Pobehnite si za ňou. Máte chuť na kávu? Zabehnite si pre ňu. Rozprúdi vám to krv a lenivosť ustúpi.

Spite tak akurát

Odporúčaná doba spánku 6 až 8 hodín. Vieme, že únava z práce veľakrát človeka skolí, avšak skúste dodržať počet hodín spánku v normále. Verte, že keď budete spať jeden deň 4 a druhý deň 17 hodín, budete sa cítiť ešte viac unavene.

Postava ako z titulky

Dbajte na všetky rady a uvidíte, že vaša postava sa minimálne spevní. Samozrejme, ak ste 10 rokov necvičili, ťažko budete mať po týždni tehličky na bruchu. Ak sa však budete snažiť, rozdiel budete cítiť určite. Nie je odveci ani vypiť 2 litre vody a obmedziť pitie kávy, ktorá pre telo nie je príliš zdravá.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania svetevity.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.