Keď sa najete, počkajte približne dve hodiny, kým pôjdete behať. Pre väčšinu ľudí postačia na to, aby sa jedlo dostalo zo žalúdka do tráviaceho traktu. Ak začnete trénovať priskoro, jedlo nebude dostatočne strávené a pri behu vám budú hroziť kŕče či zvracanie.
Výnimka: Po ľahkom jedle vám pravdepodobne postačí aj 90 minút, a naopak, po jedle bohatom na proteíny a tuk budete potrebovať aj tri hodiny, kým budete môcť bez obáv vybehnúť.
Zdroj: Flickr

Pozor na týchto sedem potravín: Nikdy ich nekonzumujte po dátume spotreby!

ip 07.04.2018, 09:00 Zdravie
Narazili ste počas prehrabávania sa v chladničke na fľaše drahej šťavy, ktorým už uplynula doba spotreby? Style.hnonline.sk píše o týchto potravinách.

Vypiť ich alebo vyhodiť do koša? Aj keď vám určite príde ľúto vyhadzovať nepoužité jedlá a nápoje, odpoveďou bude veľké áno. Konzumovať nespracované potraviny po dátume spotreby často nestojí za to riziko. Mrazené a konzervované výrobky či sušené cestoviny budú naopak s najväčšou pravdepodobnosťou v poriadku aj po expirácii. Teda za predpokladu, že ste ich správne uskladnili, píše New York Post.

Tieto potraviny však môžu byť skutočne nebezpečné.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania svetevity.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.