shutterstock.com
StoryEditor

Týchto šesť vecí by ste určite nemali hovoriť vášmu šéfovi

30.06.2020, 19:00
Vzťahy
Máte v povahe hovoriť každému všetko? V práci si na to určite dávajte pozor. Tieto veci by ste určite hovoriť nemali. Hlavne nie šéfovi.

To nie je moja chyba
Namiesto toho, aby ste pri chybe ako škôlkari ukazovali jeden na druhého a vyhovárali sa na ostatných kolegov, je vhodná otázka – ako by sme to mohli napraviť? Múdry šéf si vie aj sám vyhodnotiť, kto je za „prúser“ zodpovedný, a ocení pragmatický prístup k veci.

Vždy sme to takto robili...
Ale to neznamená, že nemôže nastať zmena, však áno. Nebráňte sa inováciám, novým spôsobom myslenia, nebráňte sa tomu, že iné môže byť aj lepšie. Aj vy sa budete cítiť príjemnejšie, lebo ak priveľmi lipnete na starých postupoch, môžu vás nové nápady až urážať.

Potrebujem zvýšiť plat, nestačí mi na živobytie
Ak chcete zvýšiť plat, po správnosti by to malo byť preto, lebo si na viac vážite svoju prácu, nie preto, že máte príliš vysokú hypotéku a neostávajú vám peniaze na koncert Bruna Marsa.

Nevládzem už robiť s...
Tam, kde je veľa ľudí, sú konflikty. Tam, kde je pokope veľa žien, sú často vypuklejšie, emocionálnejšie aj absurdnejšie. Ak máte skutočný podnet na neetické správanie zo strany kolegov – ktoré však súvisí s prácou, nie s vašimi vzťahmi – treba to riešiť s personálnym oddelením. Ale šéfa do svojich mám rada/nemám rada neťahajte.

Veď som vám to poslala e-mailom
V Amerike je to jedno zo „zakázaných“ myslení u zamestnanca. Hovorí sa tomu „out of my box, out of my mind“. A šéfovia to nemajú radi.

Včera som sa tak opila, že dnes úplne nevládzem...
Tak, asi chápete, že lepšou voľbou sú nános mejkapu a aj keď prázdne, ale hľadenie do počítača...

menuLevel = 2, menuRoute = magazin/vztahy, menuAlias = vztahy, menuRouteLevel0 = magazin, homepage = false
25. apríl 2024 08:51