Zdroj: Garnier

Už žiadne testovanie na zvieratách či nešetrnosť voči prírode. Značka Garnier prichádza na trh s revolučnou novinkou

Všetky produkty značky Garnier na celom svete sú teraz oficiálne Cruelty free - to znamená, že sa nezaviazali len k šetrnosti k prírode, ale aj k zvieratám.

Rok 2020 bol pre značku Garnier prelomovým. Na trh totiž uviedli svoju iniciatívu Green Beauty, ktorej cieľom je transformovať každú fázu hodnotového reťazca a významné znížiť vplyv na životné prostredie.

Oznámenie takisto prichádza popri niekoľkých nových inováciách v oblasti udržateľnosti. Každý nový produkt zodpovedá záväzkom značky v rámci iniciatívy Green Beauty a teraz je navyše schválený organizáciou Cruelty Free International v rámci programu Leaping Bunny.

- Garnier EcoPads znovu použiteľné odličovacie tampóny: bezodpadové odličovacie tampóny.

- Garnier textilné masky: Textilné masky sú teraz plne kompostovateľné * (* rozložiteľné v domácom kompostéri).

- Garnier Fructis šampón & kondicionér: Obaly sú teraz zo 100% recyklátu a sú plne recyklovateľné.

Zdroj: Garnier

"Garnier sa angažuje proti testovaniu na zvieratách už od roku 1989. Oficiálne schválenie organizáciou Cruelty Free International v rámci programu Leaping Bunny je pre značku obrovský míľnik, a vždy išlo o dôležitú súčasť našej misie Green Beauty. Dnes Garnier urobil ďalší krok k tomu, aby sa stal plne oddanou, skutočne udržateľnú a transparentnou značkou, ktorá prináša Green Beauty každému z nás, " prezradil Adrien Koskas, globálny riaditeľ značky Garnier.

"Značku Garnier poznáme snáď všetci. Spolupracovať s jej predstaviteľmi na ukončenie testovania na zvieratách v kozmetickom odvetví a oficiálne ju schváliť v rámci programu Leaping Bunny pod organizáciou Cruelty Free International je veľký míľnik. Po dobu niekoľkých mesiacov starostlivo overovali predstavitelia značky Garnier všetkých svojich dodávateľov a zdroje, výsledkom sme si teda úplne istí, " povedala Michelle Thew, CEO organizácie Cruelty Free International.

Program Leaping Bunny vyžaduje, aby značky detailne zanalyzovali a preskúmali celý svoj dodávateľský reťazec, vrátane všetkých surovín a jednotlivých ingrediencií, pre akékoľvek prípady testovania na zvieratách. Schválenie musí byť udelené všetkým hotovým produktom značky – jednotlivé produkty alebo položky nemožno schváliť samostatne.

V prípade značky Garnier to znamená, že musela zabezpečiť vyhlásenie od viac ako 500 dodávateľov, ktorí dodávajú viac ako 3 000 rôznych ingrediencií z celého sveta. Mnoho mesiacov tak značka Garnier spolu s organizáciou Cruelty Free International pracovala na preukazovaní, že každý produkt z portfólia značky Garnier môže byť oficiálne označený celosvetovo uznávaným logom Leaping Bunny organizácie Cruelty Free International - všeobecne uznávaným Cruelty free označením. Tento prísny proces zabezpečuje, že spotrebitelia si môžu zakúpiť produkt Garnier s úplnou istotou a vedomím toho, že produkt zodpovedá striktným pravidlám Leaping Bunny.

Zdroj: Garnier

Horúce novinky

Nechajte si posielať emailom prehľad horúcich noviniek, nových trendov a chutných receptov.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.